Huomenta vaan kaikille! :) yö on nukuttu hyvin ja nyt ei väsytä ainakaa vielä kauheen paljoo. Mulla on ehkä ainut hyvä et mä pystyn nukkumaan hyvin. En kauheen usein heräile yöllä ja nukahdan melko hyvin. Et unenlahjat on säilyny onneksi.

Tiedän jo etten tule tänään tekemään mitään. Ku ei jaksa ni ei jaksa, eikä kiinnosta. sängyssä menee tääki päivä. välillä käyn jotai syömässä..

mulle on tullu taas pitkästä aikaa itsemurha ajatuksia. ne on pelottavia välillä. mulla on myös ollu nyt läheltä piti tilanteita. mutta oon miettiny että onko itsemurhan tekeminen jotenkin itsekästä? pääsis ainakin pois kaikesta tästä tuskasta ja kärsimyksestä. tietenkin uskon että jos onnistuisin siinä, niin se olisi perheelleni kova pala. mut mitä mä voin tehä? se on vaa ajan kysymys millo mä niitä lääkkeitä otan.. mitä mä teen...? tuntuu et mikään ei auta. enkä uskalla kertoo kelllekkään mun ajatuksia, pelkään joutuvani taas suljetulle. tää on kauheeta...